איפור כלות ואיפור ערב – תתכונני להרגיש נפלא

להיראות במיטבך ולהרגיש נפלא עם המראה שלך. ישנו יום אחד שאת רוצה להיראות הכי טוב ושכולם יבחינו ביופי שלך. ביום הזה את נמצאת במרכז. הבקשות שלך הן החשובות והמטרה שלנו היא שאת תיראי ותרגישי במיטבך. כל העיניים עומדות להסתכל עלייך ויראו כמה את זוהרת. איפור כלות מתחיל בהקשבה, בהבנה של מה את רוצה וממשיך לטיפול מקצועי ומדויק שיתאים למסגרת הפנים שלך וליום המיוחד.

איפור ערב נעשה לקראת אירוע מיוחד ולאמא של הכלה או החתן. אמנם לא כולם יישאו את מבטם אלייך, אך את רוצה להיראות במיטבך וחשוב לא פחות, להרגיש נפלא ובטוחה. את יפיפייה ועכשיו כדי שגם המצלמה תתפוס אותך במיטבך, כל שנותר הוא להבליט את הזוהר שלך ולהעניק לך טאץ' מקצועי שיחמיא למבנה הפנים.

איפור כלות מתחיל במפגש ראשוני והכנה

את צריכה להרגיש הכי בנוח ביום החתונה שלך. כבר במפגש הראשוני תספרי לנו על החלומות שלך, על המראה האידאלי מבחינתך ומי את. האם את רוצה איפור עדין, טבעי או אולי את רוצה לאמץ מראה אופנתי זה או אחר. כל האפשרויות קיימות והמטרה היא שאת תרגישי נפלא. לפני היום המיוחד נמליץ לך כיצד לנהוג, מאיזה איפור להימנע ועל טיפולים מומלצים וזאת כדי שיראו את תוצאות האיפור במיטבן.

לקראת איפור ערב נמליץ בדרך כלל להימנע מאיפור כבד ביומיים שלפני האירוע. יש לשקול לבצע טיפול פנים כשבועיים לפני היום המיוחד ובכל מקרה לא מומלץ להתאפר באותו היום אלא להגיע עם פנים טבעיות. מבחינת האיפור עצמו, המטרה שלנו היא להעניק לך מראה שתרגישי איתו בנוח ושיחמיא למבנה הפנים שלך. נשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר ונדאג לטכניקות מדויקות ובעיקר, לשים אותך במרכז.

תרצי לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ?

איפור ערב ואיפור כלות הוא חלק מהמכלול

לפני שנתחיל את מלאכת האיפור נרצה לדעת פרטים נוספים כך שנוכל להעניק לך את המראה המושלם. יכול להיות שתופתעי לדעת כי המקום בו מתקיים האירוע יכול להשפיע על המראה שלך וכך גם הלבוש שלך. בתהליך נסתכל על המכלול, על צבע השמלה, מצב העור ורק אז ניגש לאיפור. אם יש לך איפור קבוע הוא לא יפריע אך נתחשב בו ובצבעים שכבר מאפיינים את פנייך כדי לעשות את הבחירות הנכונות מבחינת צבע, חומר וטכניקה.

האהבה שלנו לעולם האסתטיקה והיופי הביאה לחיבור של אם ובת, לימאי ואסתר ואנו מאמינות כי כל אחת יכולה להליט את היופי שלה. מיומנות, ניסיון שנצבר לאורך שנים ושימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, מאפשרים לנו להעניק לך את המראה המושלם. מראה שאת תרגישי איתו הכי בנוח. מבחינתנו, את במרכז והרצונות שלך קודמים לכל אופנה חולפת. נשמח לעמוד לרשותך ביום הכי מיוחד שלך ולקראת כל אירוע מיוחד.

איפור כלות איפור ערב
Limay & Astar

.Beauty Artists

אנחנו כאן בשבילך

לימאי ואסתר, אמא ובת אשר עובדות יחדיו ומביאות את האהבה הגדולה לעולם האסתטיקה והאיפור לידי ביטוי. אנחנו מאמינות שאת יפה ושאנחנו יכולות להבליט את היופי שלך החוצה כך שתגישי נפלא. לאורך השנים צברנו ניסיון והכשרות רבות ואנחנו פה כדי להעניק לך את הטיפול המקצועי, האישי והטוב ביותר. מעבר לטיפולי פיגמנט שפתיים ואיפור קבוע תוכלי להגיע אלינו לאיפור כלה או ערב, עיצוב גבות וטיפולים קוסמטיים.

מחכות לראות אותך.