שיטת הפודרה לעיצוב גבות

את היופי הטבעי שלך אפשר להבליט בכל יום ובמינימום עבודה מצדך. טכניקות מתקדמות וידיים מיומנויות יעניקו לך מראה מושלם. שיטת הפודרה לעיצוב גבות משיגה את המראה המושלם והיא מתאימה במיוחד לבעלות עור שנוטה להיות שמנוני.

הדרך להגיע למראה המושלם דורשת שילוב של החלטה אישית של הרצונות שלך ואשת מקצוע מיומנת בעלת ידיים טובות. השיטה מעניקה לך איפור קבוע של גבות מלאות, מדויקות וטבעיות. השימוש בשיטת הפודרה לשפתיים יוצרת הדגשה של הצבע לפי בחירה והתוצאה היא מראה מלא חיים וחיוניות.

לקום בבוקר כשאת נראית במיטבך

שיטת הפודרה היא אחת מהשיטות לאיפור שנשאר באופן קבוע. את יכולה להתעורר בכל בוקר כשהיופי שלך בולט במיטבו. במהלך הטיפול נמלא את הגבה באמצעות פיגמנט ייחודי בצבע המתאים לעורך ומכונה שבקצה שלה ישנה מחט עדינה. כדי להגיע לתוצאות האידאליות יש צורך בשני טיפולים ואת תוכלי ליהנות מהתוצאה המוגמרת כחודש לאחר סיומו של הטיפול השני.

בכל טיפול נשרטט את אזור הטיפול באמצעות עיפרון מתאים, נתחום את המסגרת ונמלא אותה בשיטה שנקראת "פידור" שיוצרת הצללה. הפעולה תתבצע בעזרת מחט דקיקה שתחדיר את הצבע הנבחר לתוך העור במקום שנדרש ולכן ישנה חשיבות עליונה לניסיון ולמיומנות. כיוון שהצבע דוהה עם השנים, אצל כל אחת בקצב אחר, יש לבצע גם טיפולי תחזוקה אחת לתקופה.

שיטת הפודרה לשפתיים
תרצי לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ?

שיטת הפודרה בשילוב עם מיקרובליידינג

רק לאחר שנחליט כי שיטת הפודרה היא הטובה ביותר עבורך נתחיל את המלאכה. על מנת להעניק לגבות מראה טבעי נשלב בדרך כלל גם טיפול מיקרובליידינג. שיטת הפודרה נותנת הצללה עדינה ושילוב עם מיקרובליידינג היוצר שערות דקיקות ועדינות נותן מראה מושלם וטבעי.

מבחינת המראה, תוכלי לבקש עיצוב גבות בהתאם לאופנה חולפת זו או אחרת, אך החוכמה היא להתאים את המראה המושלם למבנה הפנים שלך. את הטיפול נבצע בזהירות מרבית, בלי לפגוע או לפצוע את העור ונדאג ליצור את הנוכחות שתחמיא לך בכל יום ובכל שעה. ישנן שיטות שונות לאיפור קבוע כאשר שיטת הפודרה מתאימה לנשים שהעור שלהן שמנוני או נוטה לשמנוניות. באבחון הראשוני נבדוק את מצב בריאות העור, הסוג שלו ונמליץ לך על הטיפול הנכון ביותר.

עיצוב גבות
Limay & Astar

.Beauty Artists

אנחנו כאן בשבילך

אנחנו מאמינות שכל אישה יכולה להבליט את היופי שלה ובשביל זה אנחנו כאן. מאז ומעולם התעניינו בעולם היופי והאסתטיקה. ההכשרות והניסיון מאפשרים לנו להעניק לך את המראה המושלם וכל זאת תוך קבלת יחס אישי, הבנת הבקשות שלך וטיפול בלתי מתפשר.

כשאנו מבצעות טיפולי פנים חשוב לנו להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר, לעבוד בצורה נכונה שתשמור על עור הפנים שלך תוך כדי יישום שיטת הפודרה ולאחר מכן. כל זאת כדי שתוכלי להתעורר בכל בוקר כשאת זוהרת ומרגישה נפלא.