פיגמנט בשפתיים – איפור קבוע

להתעורר בכל יום כשאת כבר מוכנה לצאת החוצה. להיראות במיטבך גם כשסיימת אימון במכון כושר. פיגמנט בשפתייםאיפור קבוע מעניק לך את המראה האידאלי בכל שעה ובכל יום. לפני הטיפול את יכולה להחליט איזה מראה תרצי להעניק לעצמך ולבחור את הצבע המועדף עלייך כשאנחנו יכולות להבליט את הצבעים הטבעיים או לחזק אותם בגוונים שונים כדי להעניק לך מראה זוהר.

כדאי לדעת כי פיגמנט בשפתיים מחזיק עד 5 שנים. במהלך הטיפול מחדירים פיגמנטים אל השכבה העליונה של העור ואלו ידהו עם הזמן ולכן ישנה חשיבות לטיפולי תחזוקה. כדי להגיע לתוצאה האידאלית יש לבצע שני טיפולים במרווח של כחודש בניהם אך כבר לאחר הטיפול הראשון את צפויה להבחין בשינוי.

פיגמנט בשפתיים – איפור קבוע למראה נפלא

פיגמנט בשפתיים מאפשר לעבות את מראה השפתיים, לתקן את הצורה והגודל ולהפוך אותן לחיוניות יותר. החדרת הצבע נעשית בצורה קלילה ובטכניקה שמזכירה את פעולת הפידור. תיחום השפתיים יתבצע באותו הגוון של המילוי ולכן אפשר לקבוע את הצורה שלהן ולשמור על מראה טבעי.

כיוון שלא כל טיפול מתאים לכל אחת ולכל עור חשוב שנבצע תשאול, נבחן אם ישנן בעיות רפואיות אשר מונעות ביצוע של הפרוצדורה ותמיד נתאים לך את הפתרון המושלם. בכל טיפולי פנים אנו דואגות להעניק לך את התחושה הנינוחה ביותר ושתוכלי ליהנות ממראה נפלא לאורך כל היום.

שיטות כמו פיגמנט בשפתיים, שיטת הפודרה, שיטת השערה – מיקרובליידינג, מאפשרות לך להסתובב במראה נפלא לאורך כל היום, מהבוקר ועד הלילה ואת כל הטיפולים תוכלי לבצע אצלנו.

מיקרובליידינג בשפתיים

תרצי לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ?

התוצאות שאת יכולה לצפות להן

יצירת פיגמנט בשפתיים – איפור קבוע מתבצע בדרך כלל בשני טיפולים. לאחר שנבצע את התשאול הראשוני נתחיל לתכנן את הפעולות שנבצע, את תבחרי את הגוונים שאת רוצה לעצמך (אם כי נשמח להמליץ) ולאחר מכן נוכל לגשת לעבודה עצמה. החדרת הפיגמנט מתבצעת באמצעות מחט ואנו נשתמש בחומר מאלחש כדי להפחית את התחושה באזור ולבצע את הטיפול כשאת מרגישה נינוחה.

כבר בסיום הטיפול הראשון תראי את ההבדל. אנחנו ניתן לעור להתרגל לפיגמנט ורק לאחר כחודש נבצע את הטיפול הבא. באמצעות פיגמנט שפתיים אפשר לעבות את האזור, להוסיף חיות וחיוניות לעור פנייך. התהליך עצמו יכול להיות מרגש ואת מוזמנת לשאול אותנו כל שאלה לפני שנתחיל כך שתהיי בטוחה שאת בידיים הכי טובות שתוכלי לבקש.

פיגמנטציה בשפתיים
Limay & Astar

.Beauty Artists

אנחנו כאן בשבילך

לימאי ואסתר, אמא ובת אשר עובדות יחדיו ומביאות את האהבה הגדולה לעולם האסתטיקה והאיפור לידי ביטוי. אנחנו מאמינות שאת יפה ושאנחנו יכולות להבליט את היופי שלך החוצה כך שתגישי נפלא. לאורך השנים צברנו ניסיון והכשרות רבות ואנחנו פה כדי להעניק לך את הטיפול המקצועי, האישי והטוב ביותר. מעבר לטיפולי פיגמנט שפתיים ואיפור קבוע תוכלי להגיע אלינו לאיפור כלה או ערב, עיצוב גבות וטיפולים קוסמטיים.

מחכות לראות אותך.