מיקרובליידינג - שיטת השערה לעיצוב גבות

המראה של הגבות משפיע על מראה הפנים. הן יכולות להעניק לך מראה צעיר, רענן ובריא או להפך, מראה חיוור ועייף. שיטת השערהמיקרובליידינג לעיצוב הגבות מעניקה מראה מלא, בריא, צעיר והיא נראית נפלא בכל שעות היום ובכל פעילות. השיטה יוצרת הדמיה של השיער ולכן התוצאה נראית טבעית ואי אפשר יהיה להבחין כי ביצעת את הטיפול.

את יכולה ליהנות ממראה הגבות האידאלי עבורך, בדיוק על פי הטעם האישי שלך. בשיטה זו ממלאים את הגבות בצורה עדינה תוך שימוש במחט ויצירת קווים דקים שמדמים את השערה. כבר בסיום הטיפול הראשון נוצר מראה פנים חדש וחשוב שמראה זה יתאים בדיוק למבנה הפנים ולציפיות שלך.

להיראות במיטבך כל הזמן בשיטת מיקרובליידינג – השערה

שיטת השערהמיקרובליידינג, מאפשרת לך להיראות במיטבך בכל יום ובכל שעה. היא מתאימה לבעלות עור רגיל עד יבש, לצעירות ולמבוגרות. היא מתאימה גם לנשים עסוקות שרוצות להפחית את זמן ההתעסקות עם המראה, לנשים שפשוט רוצות להיראות הכי טוב תמיד וגם לנשים שאינן יכולות לאפר את עצמן.

בשיטת השערה נעשה שימוש במכונה חשמלית ואילו מיקרובליידינג היא שיטה ידנית בה נשתמש במחט. בשתי השיטות נחדיר פיגמנט צבע אל השכבות העליונות של העור. אפשר לבחור את הצבע כך שיחמיא לעור הפנים ולצייר את צורת הגבה המתאימה ביותר למבנה הפנים. את התוצאה אפשר לראות כבר לאחר הטיפול הראשון אך נדרשים שני טיפולים להשלמתו. כדאי לדעת כי הפיגמנט חודר אל שכבות הצבע העליונות ולכן הוא דוהה עם השנים ויש לבצע טיפולי תחזוקה לשמירה על החיוניות שלו.

לנשים בעלות עור שמנוני שיטת הפודרה תתאים יותר כאשר התוצאות דומות אך ההבדלים בין השיטות הופכים כל אחת מהן לאידאלית לסוג עור מסוים.

מיקרובליידינג בשיטת השערה
תרצי לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ?

שיטת השערה – מיקרובליידינג לגבות

שיטת השערהמיקרובליידינג מתאימה לעיצוב גבות באופן טבעי והדמיה של שיער אמיתי לחלוטין. את יכולה לבקש לעצמך מראה בהתאם לאופנה החולפת אך ההמלצה שלנו היא להתאים אותו לפנייך. זכרי, האופנה יכולה לחלוף ואת בוודאי תרצי להיראות במיטבך תמיד. לכן נשמש בשיטה כדי להדגיש את היופי המיוחד שלך.

בשלב הראשון של הטיפול נשרטט את האזור כדי שתהיה לנו צורה מדויקת אותה נמלא. בשלב השני נתחיל להחדיר את הפיגמנט אל תוך השכבה העליונה של העור. אורכו של כל טיפול הוא כשעתיים וכדאי לדעת כי בשיטת השערהמיקרובליידינג הצבע דוהה, אצל חלק תוך מספר חודשים ואצל אחרות תוך שנה או שנתיים.

שיטת השערה
Limay & Astar

.Beauty Artists

אנחנו מאמינות

אנחנו מאמינות כי לכל אישה יש יופי מיוחד והתפקיד שלנו הוא להבליט אותו. האהבה שלנו לעולם היופי הובילה אותנו להכשרות רבות ובהן גם בשיטת השערהמיקרובליידינג ופודרה וזאת כדי להעניק לך את הטיפול המסור והטוב ביותר.

חשוב לנו להיות קשובות לבקשותייך, לשמוע מה חשוב לך ואיזה מראה את רוצה להשיג. נשמח לייעץ, להסביר ולהעניק לך מראה שיעניק לך הרגשה נפלאה לאורך כל היום ובכל שעה. שלך, לימאי ואסתר.

We Believe​